Over het verbinden van gevoel, taal en cijfers in de taal die jouw hart spreekt

27-01-2015

Anke Kootstra | Financieren in BALANS | Hoe doe jij dat: gevoel, taal en cijfers met elkaar verbinden?

Hoe doe jij dat: gevoel, taal en cijfers met elkaar verbinden?

Iedereen heeft zo zijn of haar eigen manier.

Jazeker, modelcontracten zijn er genoeg te vinden.
Enkele muisklikken maken ons wijzer in geldzaken.
Wat mediation zo ongeveer inhoudt kunnen we lezen
Wat we bijvoorbeeld kunnen regelen in een testament valt op te zoeken.
We kunnen een trefwoord ingeven als we een advocaat zoeken.
Het lezen van onderzoek vergroot onze kennis over financiering in het bedrijfsleven.
Een manier om een crowdfundingscampagne voor te bereiden is er al.

Tips over communicatievaardigheden helpen ons om onze gevoelens te uiten.

En hoe doe jij dat: de verbinding maken tussen je gevoel en cijfers, in de taal die jouw hart spreekt en die verstaanbaar is voor mensen die zakelijk of persoonlijk belangrijk voor je zijn?

Nog voordat er een letter op papier komt te staan?
Nog voordat er een cijfer is ingevuld?
Nog voordat je het gesprek aangaat?
Als er geen wolk te bekennen is?

Vertel het me hieronder.

Foto: met dank aan mijn smartphone 😀 , Tilburg, december 2014


Anke Kootstra zegt: 27 January 2015 Mooi te lezen Paul over jouw antwoord met Merkmenu®. Dank voor het delen!
Paul Kruijssen zegt: 27 January 2015 Goed gevonden... dat is bij mij niet anders.

- Er zijn vele adviseurs, die het -vanuit het weten/ verstand- het beter weten voor jou
- Er zijn bedrijven die mooi plaatjes en tekst bedenken voor jouw promotie -creatie-
- Er zijn genoeg bedrijven die middelen kunnen leveren (website, brochures, huisstijl, online vindbaarheid, en meer) -communicatiemiddelen-

Maar hoe vind je de passie en het gevoel in jouw bedrijf en hoe weet jij hiermee het verschil te maken, anderen te raken en je te verbinden met je omgeving en juist dit te communiceren?

Tja, mijn antwoord is mijn MerkMenu®: https://pprojectsblog.wordpress.com/2014/08/04/het-merkmenu-een-methode-om-passie-en-onderscheidendheid-uit-je-merk-te-halen/

Succes,

Paul Kruijssen, Merk- & Identiteitbouwer
P Projects, Mensen maken het Merk